امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

خاطرات پسلم

دلم گرفت اه چرا هیچکس کمکم نمیکنه؟

1392/11/28 19:14
نویسنده : مامان نی نی
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوم خوبی؟الان دو هفته میشه که وبلگ درست کردم میخواستم از اول خاطره هامونو بنویسم همراه عکسامون که یادگاری باشه برا فردات

ولی به هرکی هرکسی پیام میدم هیچکس جواب نمیده که چطوری عکس هامو کوچیک کنم بزارم انگار دلشون نمیاد سوال

منم قهلم دیگه خخخخ

شوخی کردم جیگرم هرطورشده پیدا میکنم که چجوری عکسارو کوچیک کنم بزارم تو وبلاگت

راستی پسلم اسمتو انتخاب کردیم خخخ بابایی میگه علی رضا منم میگم یا محمد یا حسین چون وقتی فهمیدم تو رو دارم جشن بود ولادت حضرت محمد(ص) بخاطر همین محمد میگم  .حسین هم میگم چون تو ماه محرم صداتو شنیدم.زن عمو هم میگه محمد.امروز هم با مامانی رفتیم پارچه لحاف  تشکتو خریدیم قلب

عاشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم عزیـــــــــــــــــزم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آنی
20 اسفند 92 10:11
عزیزم من تازه این پست رو دیدیم البته تو پست اول دیدم که عکس گذاشتی و فکر میکنم الان دیگه بلد هستی ولی اگه خواستی یه پیام برام بذار تا بهت یه روش بگم که یکباره همه عکسات رو باهم سایزشون رو کم کنی و وقت کمتری بگیره