امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

خاطرات پسلم

بدون عنوان

1392/11/19 20:52
نویسنده : مامان نی نی
66 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز بابای نی نی    وقتی اومد به خونه          آورد برای نی نی   

 یه چتر بچه گونه       حالا نی نی به چترش      خیلی علاقه منده

گاهی اونو میبوسه     باز میکنه میبنده           گاهی توی حیاطه 

میگیره چترو بالا        ولی هنوز یه بارون         نیومده تا حالا

هر روز به ابرا میگه     بارون بشین ببارین       فکر میکنم که اصلا

                           تشویق چترمو دوست ندارین....!تشویق  شکلک های محدثه       

     

 

  • یک مگس بی ادب                        اومده توی خونه      
  •   سرزده و بی خبر                       پر زده توی اتاق       
  •  رخت و لباساش سیاه                دست و دهانش کثیف
  • بال و پرش چرک و چیل              پیف پیف پیف پیف پیف!
  • هر طرفی که خواسته               چرخ زده توی هوا      
  •  قند و شکر بس نبود                  رفته سراغ غذا       
  •  آخر سر اومده                           پیش من این روبرو
  • پاشو از اینجا برو                         ای مگس ویز ویزووووووووووووو!

  • من یه گلم نگام کن                  چه خوشگلم نگام کن
  • اول که گل نبودم                       فقط یه دونه بودم
  • بارون بارید ابم داد                    خورشید تابید نورم داد
  • حالا شدم یه غنچه                  یه گل میون باغچه
  • ببین ببین گلا رو                      بکن شکر خدا رو
  • اگه منو ببینی                         نکنه یه وقت بچینی!

       

 


کی بود کی بود؟


یه صابون کوچیک موچیک

گریه می کرد چیلیک چیلیک

 

غصه می خورد همیشه

می گفت چرا صابون بزرگ نمی شه

 

هر روز دارم آب می خورم تَر می شم

ولی کوچیک تر می شم

 

رفتم پیشش نشستم

براش یه خالی بستم

 

گفتم من هم اون قدیما غول بودم

مثل تو خنگول بودم

 

کوچیک شدم که با تو بازی کنم

سُرت بدم سُرسُره بازی کنم

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)